יום שלישי, 6 באוקטובר 2009

בובולינה

סוף כל סוף סיימתי את הבובה על בגדיה. עד השבוע לא נגעתי במכונת התפירה בערך חודשיים והיה מאוד קשה לחזור לשוונג. התחלתי בתפירה ביד בקצב הצב שלי, יום אחד גזרתי ותפרתי שרוולים, יום אחד תפרתי כפתורים וכן הלאה, בשלב מסוים העפתי את כל הבלגן משולחן היצירה הנטוש שלי והדלקתי את המכונה!

תכננתי כהרגלי (אני הכי טובה בלדמיין ולתכנן) לעשות לה גרדרובה רצינית, גם חגיגית וגם ויומיומית, אבל נו, אתם מתארים לכם באיזה שלב זה הסתיים.

לבובולינה אין עדיין שם וכנראה שכבר לא יהיה לה, הבת שלי מתלהבת כיום רק מבובות שיש להן פרסומות בטלוויזיה ואותן היא מאמצת כבנותיה, ובכ"ז הבובה הזו נוצרה בשבילה במעין ניסיון להזכיר אותה בגילאי שנה פלוס מינוס, דבר שנורא מרגש אותה תמיד (לשמוע סיפורים על הימים ההם כולל סיפור הלידה;-), לראות תמונות וסרטוני וידאו כשהיתה פיצפונת וכו').

הניסיון הזה כלל שיער מדובלל בהיר עם פוני שקצת מפריע לעיניים (כמה הערות ברחוב הישראלי שמעתי בזמנו, "תספרי אותה!", "איך היא רואה משהו?! וכל זה, עד שבעלי גזר לה בחשאי את הפוני יום אחד), ובכלל מראה טרולי-מתוק-מצו'קמק כמו אז (ולכן, אגב, העיניים והפה הרקומים לא מהווים משולש שווה שוקיים כמו בוולדורפיות המסורתיות). הנה כמה תמונות להמחשה מהגיל ההוא והפריזורה. 
 

בכיוון השעון: חגיגית ביומולדת שנה, 10 חודשים, שנה, 7 חודשים.

בפוסט הקודם הזכרתי את סאגת הפיאה. את הפיאה הזו סורגים מצמר מוהיר, ולי אין ניסיון או מוטיבציה בכלל לסרוג, לכן לא פלא שהתקשיתי בחלק הזה ויצרתי מכדור הצמר הראשון שקיבלתי משהו אקספרימנטלי לחלוטין, שכל קשר בינו ובין שיער מקרי בהחלט. בסופו של דבר תפסתי את הפרנציפ וסרגתי פיאה חדשה, רק שהפעם הייתי כ"כ חרדה מלטעות באמצע (זה בלתי ניתן לפרימה בשלב מסוים, חייבים פשוט להתחיל מההתחלה) ולכן מיהרתי לסיים ולסגור את הכיפה הזו לפני שנגמר לי הצמר ברגע שראיתי שזה נראה בסדר. אז מה שיצא זה שיער קצת קצר מדי, אבל לא נורא, רווח לי שיצא משהו.


תמונה קצת מוזרה של הצד הפנימי של הפיאה

ולסיום ההקדמה, כבר חשוך וסגרירי כאן והצילומים ביאסו אותי מאוד, הצבעים שמשתנים, הטקסטורות שמתפספסות ונהיות שטוחות וכו', אבל אם אחכה לאור שמש יפה זה יקח בערך חצי שנה מעכשיו.

אז הנה בובולינה בתחתוני המלמלה שלה ובחולצה הרקומה בתותים ופרחים. 



היא בוחרת לה שמלה למסיבה (טוב, יש לה רק אחת;-)



זה העתק בזעיר אנפין של השמלה שתפרתי כבר מזמן לבת שלי. עוד לפני שהלכתי לסדנה ידעתי בדיוק איזו שמלה אתפור לבובה העתידית. הנה שתיהן יחד, הגדולה, שמה לא עבר עליה כבר, והקטנה החדשה.



 


יש לה שני זוגות נעליים, נעלי קימונו מקטיפה אדומה (לפי ההדרכה מהאתר הזה), ונעלי בובה דמויות עור.



והנה היא לבושה ורכוסה, כמעט מוכנה. היא גם החליפה באמצע לסיכה חגיגית תואמת:)



 




ולסיום עם המעיל-ז'קט הצמרירי.





19 תגובות:

  1. במילה אחת והרבה סימני קריאה:

    וואו!!!!!!!!!

    השבמחק
  2. בובולינה מהממת והגרדרובה של בובולינה מהממת, כל כך חמוד שתפרת לה שמלה זהה לשמלה של הילדה! שאפו על העבודה המדהימה ועל הסבלנות!

    השבמחק
  3. מהממת, כלומר מהממות. המתוקה שלך, הבובה השמלות. פשוט נהדר!

    השבמחק
  4. יו! הנה שתי ג'ספניות!!!!
    ולמה אני לא מתפלאת שאני ישר בקריאות - גמאני רוצה כזו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    את טובה בלדמיין ,לתכנן ולהוציא לפועל!!!!! בצורה הכי מדהימה שאפשר!
    התאהבתי קשות במעיל שלה ובנעלי בובה(גמאני רוצה כאלה)
    והרקע שבחרת לצלם אותה מקסים
    והפנים, אוי הפנים, נו כבר אמרתי , שתי בובולינות ג'ספניות אחת גדולה אחת קטנה
    והיא באמת מזכירה את המקסימונת שלך שהייתה קטנה
    נשיקות לשלושתיכן!

    השבמחק
  5. התעלפתי..... רגע, קמתי.... היא מהממת , אין עליך מוכשרת. הכל כל כך חמוד ומושקע.

    השבמחק
  6. מיוחד! יפהפה! צבעוני! מקורי! מגניב!...סוף הדרך...!

    השבמחק
  7. היא באמת מהממת, עדינה אבל מלאה בשמחה וחיוּת.
    והאמת היא שאני הכי התלהבתי מהחולצה הרקומה! את רקמת את התותים והפרחים?

    השבמחק
  8. שירלי, איי וויש, זו רקמת מכונה על בד קנוי (אבל פעם פעם אם תהיה לי מכונת החלומות שלי גם אני אוכל לרקום קצת ככה;-).

    ותודה לכן.

    השבמחק
  9. אוי התעלפתי מהמעיל וכמובן מהצ'בצ'ולה - תענוג!

    השבמחק
  10. וווואוווו!!!! מדהים! פשוט מתוק ביותר!

    גם הבת וגם הבובה וגם השמלה וגם הנעלים וגם החולצת תותים והמעיל, אוי המעיל... אולי תתפרי אותו גם לגדולים???

    מ ק ס י ם !!!!

    השבמחק
  11. היא כל כך מתוקה שאני לא מאמינה על עצמי שאני אומרת את זה...(לא בגלל שלא חשבתי שהיא תצא כזאת איתך לא היה לי ספק שלא יצא משהו אחר ממושלם אבל אני כל כך לא מחוברת לבובות שזה נדיר שאתלהב מהם) הגרדרובה משגעת ולדעתי הבובה האמיתי שלך מהר מאד תאמץ אותה לא ניתן לעמוד בפניה.

    השבמחק
  12. מושלמת, הבובה וגם הילדה :-)
    הדיוק של הבגדים, המעיל המעלף
    וההבעה של הבובה -
    איזה תענוג

    השבמחק
  13. איזו מתוקה!!!
    וסליחה, אבל הגרדרובה שלה כבר מרשימה ביותר. אצלי אין יותר מבגד אחד פר בובה. פשוט אין לי כח.
    ויש סיבה לזה שאת לא משוויצה בה קבל עם ועדה?
    שירי (שוקפוק)

    השבמחק
  14. ג'וספן,הבובה הזו כובשת...חלום להיות מסוגלת לתפור כזה דבר,משום מה אני לא מצליחה להכנס לפליקר שלי יוליאנה המורה.... שנשמעת לי מיוחדת במינה.. היא מלמדת רק בגרמניה? איך אפשר ליצור איתה קשר?

    יפעת

    השבמחק
  15. וואו
    הבובה הזאת פשוט מהממת על כל שלל בגדיה ונעליה.

    סיגלין

    השבמחק
  16. הייי השמלות מקסימות רציתי לדעת מאיפה הגיזרה לשמלה? תודה :)

    השבמחק